Vill ha...

Jag vill ha en symaskin! Nu på momangen! Vill sy massa snygga kuddfodral så jag kan fylla soffan med fina kuddar. Och inte minst sy färdigt mitt lapptäcke, som var bland de allra första projekten jag skrev om (här, här, här, här och här) när jag började blogga och det är väl snart tre år sedan.. Haha vad roligt, nu när jag kikade igenom det senaste inlägget om lapptäcket skrev jag såhär: "Jag längtar till jag får bädda min säng med detta som överkast. Vem vet, nästa gång jag skriver kanske det börjar bli färdigt :)". Så blev det inte riktigt nej. Men jag svär att så fort jag skaffar mig en symaskin, då jäklar!
 
 

Kommentarer
Postat av: youknowwho

skaffa en då cepe

2012-10-25 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0