Kreativitet äntligen!

Jag har så många projekt jag vill påbörja just nu fast som jag, till min frustration, inte har allt material till. Detta har lett till kreativ torka när det gäller allt annat också. Jag går och grämer mig över projekt jag inte kan påbörja istället för att pyssla med annat. Men igårkväll höll jag på att dö av tristess och rastlöshet och var bara tvungen att fippla med någonting. Det resulterade i detta:
 


Jag knåpade ihop en miniliten caféstol av en sån där pryl som sitter på korken till mousserande viner. Lite ranglig och sne blev den men ändå himla charmig tycker jag. :) Såg någon annan som gjort massor av sånna här och skrivit under sitsen när man drack vinet, till exempel "Nyår 2011/2012". En kul grej man kan göra om man vill ha ett litet minne från en speciell kväll. En annan rolig grej vore att ha ett eget dockskåp som man kunde fylla med små möbler man tillverkat själv (som denna stol) eller hittat på loppis. Synd att jag inte har plats för det bara. :(
 
Detta var bara en liten uppvärmning för idag har jag pysslat till något helt annat, som för övrigt blev himla nöjd med! Men det får ni se i nästa inlägg vad det blidde för något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0