Uppdateringar från Norge

Hej Hallå! Först måste jag bara säga att tryckfelsnisse var framme i förra inlägget eller så var det bara mitt undermedvetna som ville skryta då jag skrev att jag gått 6,5 mil för internet, jag menar såklart km istället för mil. ;) Nu sitter jag återigen på Fagerheim. Igår var det 6 veckr var till jag kommer hem, på söndag har jag vart här i en månad och nästa vecka har halva tiden gått, Jippi!

Dagarna rullar på här och ser ungefär ut på samma sätt varje dag, jobba, jobba, gå ut och ta en promenad eller ligga inne och läsa. Man har kommit in i rutinerna men det kan bli rätt långtråkigt. Det känns som att det börjar lugna ner sig lite grann snart och när skolorna börjat sen i mitten av augusti kommer det nog bli väldigt lugnt och skönt. :)

Det finns tyvärr inte så mycket att berätta eftersom det inte händer så mycket nytt här. Igår var jag ute på långvandring med Helena och vi gick samanlagt ungefär 3 timmar och en kvart utan vila, man lär få starka benmuskler av dessa vandringar i bergen. Ja det var väl allt för mig denna gång. Det händer som sagt inte så mycket här.

Vi hööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0