Utter!

Jag var lite uttråkad nyss så jag plockade fram cernitleran igen. Det blev en liten utter-berlock i cernitlera som jag ska sätta på ett halsband, bara för att uttrar är så fruktansvärt söta och jag älskar dom busiga små liven! Sitter och glor nu på http://www.silverparla.se/ efter halsbandskedjor och massa annat skojjs till smyckestillverkning. Dom har extremt bra priser, många varor kostar mindre än hälften så mycket där jämfört med till exempel Panduro, ett litet tips bara till alla pyssliga människor som älskar att göra smycken. :) Tror att det får bli en beställning med någon typ av kejda, ett par meter läderrem och lite wiretråd i nån snygg färg! Det kan man alltid göra något roligt av. Men nu, nu ska jag ska fortsätta med min stickning!


 

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0