Myshelg :)

Har haft en jättemysig helg med min söta pojke. Igårkväll överraskade jag honom med försenad födelsedagsmiddag på Akropolis för att sen åka hem till mig och mysa till film och choklad. Måste för övrigt tipsa om en väldigt passande dryck till mörka chokladpraliner om man vill lyxa till det lite grann - dessertvinet Commandaria St John, artnr: 2040 på Systemet. Mycket gott. :) Innan vi åkte in till Sala igår stannade vi till för att leta efter ett par geocaches på vägen. Den första (skjutbanan)  fick vi lämna efter att länge klurat och letat utan någon framgång. Sitter fortfarande och försöker komma på vad hinten kan ha syftat på. Vi får nog åka tillbaka dit och leta när vi har mer tid på oss. Sen stannade vi också vid runstenarna i Morgongåva där vi hittade cachen. :) Skojjigt var'e, vi måste ut och cacha mer när det är fint väder!



En runsten.


En till runsten. Tittut. ^^


Found it!


Det blåste väldigt mycket, så jag fick springa runt och jaga plastpåsen cacchen låg i. xD Sen satte jag mig på den för att ta en titt på innehållet. :)




Idag tog vi en liten trevlig promenad i skogen till "bäverbona" vid våran bäck. Dock såg vi inga spår som tydde på att de fortfarande håller till där, tråkigt. Annars brukar bävrar lämna skapligt mycket spår efter sig, nedhuggna träd här och var är lite svårt att missa. Trevligt var det hur som helst. :)



Vårtecken i form av krokusar. :)


Träd med häftiga rötter.


Det vårigaste vårtecknet av alla - De söta små tussilagosarna! :)


Gamla spår efter bävrarna .


Nu har pojken min åkt hem till sig och jag får underhålla mig själv bäst jag kan. Är dock rätt trött så ska nog strax sova. Tomt det kommer vara i sängen. Hihi så knasig man blir när man är nykär. Tack igen Sötnos för en superbra helg. :)


Vixx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0