Sääälen

Är hemma nu efter en helg i Sälen med Kedert. Aoouuuch vilken träningsvärk jag har och eftersom jag tidigare inte har stått på ett par slalomskidor så plågas jag dessutom av blåmärken. Min stackars kropp! Men efter många vurpor gick det rätt så bra i alla fall och det blev mycket skojjigt när det gick bra. :)

Vi bodde trevligt i en liten lägenhet på fjällhotellet i Tandådalen. Men åkte mest skidor på Hundfjället, med tanke på alla braiga lätta backar som finns där. Asgod mat, ena kvällen käkade vi grillbuffé med chokladfondue efteråt. Mumms :) Poolarium nedanför hotellet med bubbelpool, skönt för en ömmande kropp<3 After-ski. Jäger smakar bajs men det hör faktiskt ju till. En Frozen Mojito däremot, det var grejjor det. Smaskens:)

Nu är jag trött och orkar inte skriva mer, ska upp med tuppen i morrn och och tillbringa dagen på Systembolaget. 

Ciao



Då var man uppe.. men så skulle man visst ner sen igen :O



Det är lätt att se kaxig ut, men om man känner sig så kaxig är en annan sak.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0