Alice Cooper

I måndags på Gröna Lund var det andra gången jag såg denna rocklegend live. Första gången var i Västerås under turnén Theatre of Death 2009. Det var i särklass den bästa konsert jag varit på - fram tills i måndags, då var det ännu bättre. Det var tjockt med folk och det var fullt ös. Jag fattar inte hur 67-åringen orkar men han har verkligen enorm energi under hela konserten, rockfarfar´n is still going strong! Gillioutinen var självfallet med även denna gång, jag undrar hur många gånger den mannen har tappat huvudet på scen. En pytonorm hade han runt halsen ett tag, han dansade omkring hejvilt med en docka och han var även Frankenstein som väckte upp sitt monster (ett gigantiskt frankenstein-monster som for omkring på scenen). Han gör verkligen show av sina konserter och han gör det grymt bra.

 

 



Feed My Frankenstein live på Grönan. Lite halvkass kvalitet men jaja. Ber om ursäkt på min pojkväns vägnar att han av någon anledning vred på kameran mitt upp i alltihopa. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0