I familjen Olssons trädgård.

Det slog mig igår när jag gick ut för att lägga mig och sola en sväng efter jobbet vilka vackra blommor vi har i trädgården. Så idag plockade jag fram kameran och gick ut och fotade lite grann runt om i trädgården och resten av gården. Här kommer därför en liten kaskad av bilder. ^^



En lie som står lutad mot rosenbusken känns lite som något kärlek-död budskaps aktigt. Undrar vem som ställt den så. =P


Dessa vackra blommor som inspirerade mig till att plocka fram kameran.


Svarta vinbär. <3


Ser inte vår gamla charmiga och rostiga traktor med omaka däck ut som den är tagen ur filmen Cars och som den skulle vakna till liv vilken sekund som helst?


En katten Findus som ligger och gosar i värmen. ^^


Jag funderar starkt på att investera i en systemkamera efter sommaren när jag fått massa lön. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0