60-tals reklam i köket.

Hittade en bunt med gamla damtidningar från 50- och 60-talet i "gamla stugan" för ett tag sen. Bläddrade igenom dem och kom på att man borde göra något av de snygga reklamsidorna. Sen glömdes det bort men kom på tanken igen nu när jag funderade på vad mer än min fina prylhylla som vi ska ha på väggen i köket. Det kommer se riktigt bra ut tror jag med reklamaffischerna där mot den mörkt gråsvarta väggen.




Dessa två har jag gjort än så länge. En med reklam för Gevalia vilket självklart kommer passa utomordentligt i köket. Utöver det hade jag lite svårare att hitta mer köksrelaterad reklam som jag gillade. Istället hittade jag denna tv- och radioreklam som var supersnygg, den får duga så länge. Det fanns även massvis med snygg reklam för tvål och andra skönhetsprodukter, synd bara att det inte går att sätta upp något på väggen på toaletten.

Kommentarer
Postat av: Lena

Du har verkligen slagit huvudet på spiken nu! Jag kunde nog själv ha kommit med samma idé, om jag inte var ett vrak i jämförelse med innan alla sjukdomarna. Kul att du visar och ger mig lite ljus i livet!

2011-09-30 @ 06:12:40
URL: http://notoriskstickare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0