Födelsedagskalas!

Idag kom mamma, pappa, lillasyster och för första gången farmor, faster och kusinerna (på pappas sida) över och hälsade på hos mig och Jocke. Det ligger nämligen till så att jag fyller tjugotvå år på torsdag och sånt måste ju firas med kalas.
 
Jag bjöd bland annat på kanske världens godaste blåbärscheesecake vars reccept man kan hitta i Leilas bok "A piece of cake"
 
och supergoda choklad- och lakritskakor, ett måste på kakfatet hos en lakritsälskare som jag.

Jag fick också himla fina paket. Dajmis uppskattade mest paketpappret och fick en hög med prassel att busa i. Här är några av de sakerna jag fick:
 
Istället för ett grattiskort fick jag en söt grattisblomma från mamma och pappa.
 
Fick en Dr Westerlunds hälsoblomma (den i mitten) också, som doftar härligt uppfriskande.
 
Så fick jag denna underbara ljuslykta (från Åhléns) som fanns med på önskelistan. Så snygg att jag dör!
 
Och en fin inspirationsbok som jag redan hunnit läsa igenom från pärm till pärm!

Dessutom fick jag en till uppsättning av de bestick jag har sedan tidigare, så nu har jag ett dussin av varje. Bok nummer två i "Game of Thrones" serien fick jag också av mina syskon, så nu står den där i bokhyllan till höger om ettan och väntar på att få bli läst. Av farmor och farfar fick jag även en blender mixer så nu kan jag göra mumsiga smoothies! Och slutligen ett presentkort att spendera på Åhléns vilket lär bli ganska enkelt så mycket fint som de har, det enda svåra blir väl att välja vad av allt fint. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0