Nystart!

Som ni kanske har märkt har det varit väldigt dött här på bloggen den senaste tiden och delvis beror det på att jag har jobbat och pluggat mycket och inte haft mycket tid till övers men också på grund av att jag har tröttnat på bloggens utseende och framför allt på titeln; massapyssel. Den handlar fortfarande främst om pyssel men jag känner att jag vill skriva mer om inredning och det mesta av mina projekt jag håller på med är ju faktiskt inredningspyssel till lägenheten. Jag vill få med inredningsbiten i bloggtiteln och har därför skapat en helt ny blogg; Viktorias Hem-ligheter.
 
Där kommer jag fortsätta blogga på samma spår som jag gjort här, bara med ett nytt utseende och ett nytt namn. Jag hoppas att ni som har följt mig här kommer att hänga med till min nya blogg!
 
http://viktoriashemligheter.blogg.se
 
Vi ses där! //Vikky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0